Digitalni marketing - Prikazno oglaševanje
Projekt digitalnega marketinga lahko izvedemo na način da panele-displaye ki so razporejeni na določenih lokacijah v ali izven vašega podjetja, povežemo v računalniško omrežje. Za komunikacijo s temi paneli po celotnem omrežju vzpostavimo poseben del računalniškega omrežja (ni pa to pogoj) pač odvisno od projekta. Na panele so preko HDMI vhoda prikopljeni predvajalniki. Ti so prav tako priklopljeni v računalniško omrežje in imajo dostop do interneta. S tem je narejen krog komunikacije znotraj podjetja in prav tako (lahko) tudi zunaj podjetja.Zunaj podjetja lahko predvajalnike priklopimo na poljuben display preko HDMI vhoda ( ekran, tv, display etc). Predvajalnike je potem potrebno povezati na internet in oglaševanje steče.
Oglaševanje samo se izvaja s posebno programsko opremo. Programsko oprema se instalira na računalnik-e oseb-e ki bodo »oddaje« pripravljali. Lahko se uporabi tudi spletna verzija, ki pa je z uporabo gesla in uporabniškega imena uporabna kjerkoli in na kateremkoli računalniku z dostopom do interneta. Oddaje se sestavljajo na način sestave posameznih sličic v zaporedje, ali/in s predvajanjem videa v .mp4 formatu.
Za sestavo oddaje se lahko uporabi tudi powerpointova predstavitev, ki jo je znotraj powerpointa (powerpoint ima to funkcijo vgrajeno) ali z uporabo zunanje programske opreme potrebno pretvoriti v .mp4 format. Programska oprema nam omogoča da se na vse predvajalnike predvaja ista vsebina, kot tudi to, da se predvaja lahko različna vsebina. Na primer proizvodnja eno trgovina drugo. Takšna oblika digitalnega marketinga je trenutno v svetu najbolj uporabljana, ker omogoča silno enostavne razširitve na panele kjerkoli to želimo in imajo paneli dostop do interneta (predstavitve v hotelih, tgovinah, postajah, pred oglasnimi prostori itd itd.), Je zelo mobilna. Kjuček vzamete s sabo ga priklopite na kakršenkoli panel z HDMI vhodom in internet, nato oglaševanje steče.